SKUTECZNOŚĆ DIETY KAPUŚCIANEJ

Dieta kapuściana jest dość popularna z uwagi na efekty jakie przynosi jej stosowanie. Stosując ją możemy liczyć nie tylko na zrzucanie zbędnych kilogramów, ale też na poprawę naszego metabolizmu. Zupa kapuściana, która jest podstawą jadłospisu tej diety, bardzo dobrze wpływa na funkcjonowanie układu trawiennego. Nie należy się też martwić o witaminy i minerały bo kapusta dostarcza duże ich ilości do naszego organizmu. Na jakie konkretnie efekty możemy liczyć przy stosowaniu tej diety.

OBNIŻENIE WAGI

Jeżeli chodzi o odchudzanie to na diecie możemy standardowo zrzucić od 4 do 5 kilogramów. Maksymalnie ile możemy schudnąć to około 8 kilogramów. Wszystko zależy od wagi z jaką startujemy i jaką mamy nadwagę. Efekty zależą też od naszych indywidualnych predyspozycji do odchudzania. Patrząc na okres 7 dni przez jaki stosujemy dietę są to bardzo dobre rezultaty.

POPRAWA METABOLIZMU

Podczas stosowania diety poprawia się funkcjonowanie układu pokarmowego. Zawarty w kapuście błonnik usuwa z żołądka resztki pokarmu i wspomaga prawidłowe funkcjonowanie jelita. Kapusta działa też moczopędnie i pomaga usunąć nadmiar wody z organizmu – jej nadmiar może powodować obrzęki i utrzymujący się efekt opuchlizny.

SKŁADNIKI ODŻYWCZE

W kapuście, która jest podstawowym składnikiem zupy znajdziemy też sporo witamin – 100g kapusty zapewnia 40% dziennego zapotrzebowania na witaminę C i 80% na witaminę K. Znajdziemy też witaminy b1, b2, b6 i e. Jeżeli chodzi o mikroelementy to dieta kapuściana dostarcza duże ilości potasu i wapnia a mniejsze magnezu, fosforu, żelaza, cynku i siarki.

Jak widać stosując dietę kapuścianą możemy liczyć nie tylko na efekt odchudzania. Dostarczymy do organizmu sporo cennych witamin i minerałów oraz wpłyniemy pozytywnie na funkcjonowanie układu pokarmowego.

Jeżeli chcemy osiągnąć takie rezultaty w postaci schudnięcia i lepszego metabolizmu to trzeba ściśle przestrzegać jadłospisu diety. Celem utrzymania nowej wagi warto zastosować okres przejściowy, żeby uniknąć efektu jo-jo. Warto powoli zwiększać ilość spożywanych kalorii, jeść posiłki o regularnych porach i unikać słodyczy. Wtedy możemy liczyć, że efekty diety się utrzymają.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here